مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-29سياسي

توزیع 1200 بسته گوشت بین نیازمندان استان سمنان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: یک هزار و 200 بسته گوشت با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان و خیران بین نیازمندان این استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام سیدعلی موسوی اظهار کرد: یک هزار و 200 بسته گوشت با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان، کانون و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا بین نیازمندان این استان توزیع شد.

وی افزود: توزیع نذر قربانی بین نیازمندان با هدف امیدآفرینی، تقویت روحیه مردم، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایطی که استان سمنان درگیر اتفاقات مربوط به ویروس توزیع می شود.

  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه طرح قربانی ماه ربیع به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر آغاز شده و تا 17 ربیع ادامه دارد اظهار داشت: طرح قربانی ماه ربیع چهارمین مرحله از برنامه قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی است که به منظور سلامتی امام زمان اجرا می شود.

  مردم خیر و نیکوکار استان سمنان می توانند برای شرکت در نذر سلامتی امام زمان، نذورات خود را از طریق #313*780* یا تلفن 37256009 به حساب مسجد مقدس جمکران واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1200 بسته گوشت بین نیازمندان استان سمنان

توزیع 1200 بسته گوشت بین نیازمندان استان سمنان