مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-29سياسي

میزان تاثیر دانشگاه در حل مشکلات مردم سنجیده شود


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: باید میزان تاثیر دانشگاه در حل مشکلات مردم سنجیده شود و نباید تنها به آمار و تعداد دانشجویان دلخوش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در جمع اساتید و اعضای هیئت علمی و دانشگاهیان ایرانشهر، اظهار داشت: خداوند خود را علیم و پیامبرش را نیز عالم معرفی می کند چرا که چیزی را به انسان ها آموخته که خودشان به تنهایی نمی توانستند به دست آورند.

امام جمعه زاهدان افزود: در تعابیر اسلامی بر کسب علم تاکید شده و پیامبر اکرم (ص)، علم را با اخلاق، صبر و مقاومت عجین کرد و توانست با کمک اهل بیت (ع) تمدن اسلامی را پایه گذاری کند.

آیت الله محامی با اشاره به تأکیدات اسلام بر علم نافع، عنوان داشت: در جامعه اسلامی باید برای آموزش دادن علم نافع و سودمند همراه با اخلاق، معرفت و ارتقا بینش، فکر و عقلانیت تلاش شود.

امام جمعه زاهدان در ادامه تصریح کرد: باید توطئه های دشمن را شناخته و علاوه بر محکومیت زبانی، در مقام عمل هم بتوانیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

وی اظهار کرد: دانشگاهیان در وضعیت کنونی نقش مهمی با توجه به آرایش جنگی که دشمن به خود گرفته است بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تاثیر دانشگاه در حل مشکلات مردم سنجیده شود

میزان تاثیر دانشگاه در حل مشکلات مردم سنجیده شود