مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-29بين الملل

ادعاهای «راتکلیف» علیه ایران مایه شگفتی سایر مقامات اطلاعاتی آمریکا شد


مقامات آگاه در دولت آمریکا فاش کردند که ادعاهای مدیر اطلاعات ملی این کشور در مورد دخالت ایران در روند انتخابات آمریکا با آنچه که با سایر نهادهای اطلاعاتی آمریکا.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نشریه پولیتیکو، هفته گذشته جان راتکلیف مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده در یک کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد که ایران در حال ارسال ایمیل های تهدیدآمیز به مردم آمریکا با هدف ضربه زدن به رییس جمهور ترامپ است؛ ادعایی که به گفته دو تن از مقامات بلندپایه دولت آمریکا، رؤسای سایر نهادهای اطلاعاتی آمریکا از شنیدن آن شگفت زده شدند.

در واقع، اشاره راتکلیف به قصد ایران برای ضربه زدن به ترامپ در اظهارات از پیش آماده شده او در باب مداخله خارجی در انتخابات آمریکا که به رؤیت و امضای کریس ورای مدیر دایره تحقیقات فدرال(FBI) و کریس کربز مدیر آژانس امنیت سایبری و زیرساختها رسیده است، مطرح نشده بود.

این در حالی است که هم رِی و هم کربز زمانی که راتکلیف در حال ایراد سخنرانی در این کنفرانس مطبوعاتی بود، پشت سر وی ایستاده و از قصد و منظور کلی راتکلیف در خصوص آگاهی رسانی به رأی دهندگان در مورد یک عملیات نفوذ بدخواهانه حمایت می کردند.

اما این دو مقام امنیتی از شنیدن اظهارات راتکلیف در مورد ایران شگفت زده شدند؛ چرا که این بخش از گفته های او در متنی که پیشتر به ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای «راتکلیف» علیه ایران مایه شگفتی سایر مقامات اطلاعاتی آمریکا شد

ادعاهای «راتکلیف» علیه ایران مایه شگفتی سایر مقامات اطلاعاتی آمریکا شد