مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-29سياسي

هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام پذیرفتنی نیست


فرماندار شفت با اشاره به اینکه دشمن با توهین به مقدسات دینی مسلمانان به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین ادیان است، گفت: هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محسن موسوی صبح پنجشنبه در جلسه گرامیداشت فرا رسیدن 13 آبان در محل فرمانداری شفت برگزار شد با اشاره به اینکه توهین و هتک حرمت به جایگاه رفیع پیامبر محکوم و غیر قابل پذیرش است، گفت: این اقدامات ناشایسته یادآور حکومت های صلیبی در تاریخ اروپا است.

فرماندار شفت با تاکید بر اینکه برخی با توهین به مقدسات دینی مسلمانان به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین ادیان هستند، اظهار داشت: حکومت ها و نظام های جهانی باید برابر چنین مسائلی رویکردی اخلاقی داشته باشند و چنین اعمالی را ترویج ندهند.

موسوی با تاکید بر اینکه مسلمانان جهان مقابل این توهین های بی شرمانه می توانند با اتحاد و همدلی ایستادگی کنند، گفت: اتحاد می توانند جهان را مقابل این رفتارهای ضد اسلامی تحت تأثیر قرار دهد.

فرماندار شفت با اشاره به سه رویداد مهم در 13 آبان که در تاریخ معاصر ثبت شده است، افزود: تبعید حضرت امام قبل از انقلاب، جنبش تاریخی دانش آموزان علیه رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا روایت گر برگ زرینی برای گرامیداشت این روز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام پذیرفتنی نیست

هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام پذیرفتنی نیست