مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-29ورزشي

گل محمدی در آستانه نامزدی عنوان بهترین سرمربی سال فوتبال آسیا


پس از فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سال 2020 ، به احتمال زیاد یحیی گل محمدی به عنوان یکی از سه نامزد بهترین سرمربی سال آسیا انتخاب خواهد شد.

- جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس با انجام بازی های درخشان در لیگ قهرمانان آسیا برای دومین بار در سه سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد .

اما تفاوت عمده این رقابت ها با فینال سال 2018 این است که پرسپولیس این بار با یک مربی ایرانی و آسیایی به فینال آسیا صعود کرده است.

یحیی گل محمدی که پله پله خود را به سطح اول مربیگری در فوتبال ایران رساند ، در سال های اخیر عملکرد بسیار خوبی در تیم های تحت نظرش داشته است تا در این فصل به بزرگترین موفقیت دوران سرمربیگری خود برسد .

اما پس از این اتفاق و فینالیست شدن پرسپولیس ، یک احتمال بسیار جذاب برای فوتبال دوستان ایرانی ایجاد شده است ، اتفاقی که تا حالا نظیرش را در فوتبال ایران شاهد نبوده ایم .

احتمالا یحیی گل محمدی به عنوان یکی از سه کاندید برترین مربیان سال فوتبال آسیا انتخاب شود .

با توجه به اینکه قانون AFC است که بهترین سرمربی سال ، حتما باید آسیایی باشد و همچنین از سال 2015 تاکنون ، هر مربی آسیایی که تیمش را به فینال آسیا رسانده باشد در بین کاندیدا های بهترین مربی سال آسیا قرار می گیرد ، باید حضور یحیی گل محمدی را در بین نامزد های بهتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل محمدی در آستانه نامزدی عنوان بهترین سرمربی سال فوتبال آسیا

گل محمدی در آستانه نامزدی عنوان بهترین سرمربی سال فوتبال آسیا