مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-29بين الملل

زنگنه مشکلی برای حضور در جلسات اوپک ندارد


حضور وزیر نفت در جلسات بین المللی هیچ مشکلی ندارد و تحریم مربوط به سفر یا احتمال وجود اموال در کشور آمریکا است و مدیران نفتی به راحتی می تواننند در جلسات بین المللی حضور داشته باشند.

- علیرغم تحریم وزیر نفت توسط آمریکا بیژن زنگنه همچنان می‌تواند در جلسات اوپک حضور داشته باشد و طبق اعلام سخنگوی وزارت نفت این مساله ارتباطی با حضور وزیر نفت در جلسات بین‌المللی اوپک ندارد.

کسری نوری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص امکان حضور وزیر نفت در جلسات اوپک با وجود تحریم های اعمال شده جدید، اظهار کرد: مشکلی برای حضور وزیر نفت و مدیران نفتی دیگر که توسط آمریکا تحریم شده اند وجود ندارد و این تصمیم تنها مربوط به آمریکا بوده است.

وی افزود: حضور وزیر نفت در جلسات بین المللی هیچ مشکلی ندارد و تحریم مربوط به سفر یا احتمال وجود اموال در کشور آمریکا است و مدیران نفتی به راحتی می تواننند در جلسات بین المللی حضور داشته باشند.

طبق اعلام وزارت نفت، وزارت خزانه‌داری آمریکا شامگاه دوشنبه (پنجم آبان‌ماه) بیژن زنگنه، وزیر نفت، وزارت نفت و سازمان‌های مرتبط با آن را تحریم کرد.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا چندین نهاد و شخص مرتبط با وزارت نفت ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه مشکلی برای حضور در جلسات اوپک ندارد

زنگنه مشکلی برای حضور در جلسات اوپک ندارد