مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-29سياسي

وزارت امور خارجه جواب محکمی به سخنان هتاکانه «مکرون» بدهد


نماینده اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و وزارت امور خارجه از نگاه نمایندگان آگاه هستند و انتظار داریم با این حرکت هتاکانه برخورد شود.

- مسلم صالحی نماینده اقلید در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه سخنان رییس جمهور فرانسه دل تمام مسلمانان جهان را به درد آورده است، گفت: بی شک هر مسلمانی در هر جایگاهی با عشقی که به پیامبر اسلام (ص) دارد این حرکت را محکوم می کند.

این نماینده مجلس با اشاره به تهیه و امضای بیانیه محکومیت این اقدام دولت فرانسه در مجلس تصریح کرد: بیانیه ای از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه و تنظیم و اعلام می شود.

صالحی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همچنین وزارت امور خارجه از تصمیم نمایندگان آگاه شدند و انتظار داریم با این حرکت هتاکانه برخورد شود.

نماینده اقلید افزود: امید آن است وزارت امور خارجه در این خصوص اقدامی متناسب با شأن نظام جمهوری اسلامی و همچنین خشم مردم مسلمان کشور اتخاذ کند.

صالحی با اشاره به جلسه بعدی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: یکشنبه آینده و در نخستین جلسه هفته جدید نیز این موضوع پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت امور خارجه جواب محکمی به سخنان هتاکانه «مکرون» بدهد

وزارت امور خارجه جواب محکمی به سخنان هتاکانه «مکرون» بدهد