مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-29ورزشي

بانوی زنجانی جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کرد


رییس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه برگزار و بانوی زنجانی توانست جواز حضور در رقابت های قهرمانی 2020 جهان را به دست آورد.

- ایسنا/زنجان رییس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه برگزار و بانوی زنجانی توانست جواز حضور در رقابت های قهرمانی 2020 جهان را به دست آورد.

علی سپهری در گفت وگو با ایسنا، افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه در دو گروه مردان و زنان به صورت آنلاین و به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و قهرمانی 2020 جهان برگزار و تکلیف نفرات راه یافته در این دو رویداد مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه در گروه زنان و در بخش ابداعی این رقابت ها، راضیه حسنلو از زنجان در رده سنی بالای 17 سال توانست جواز حضور در رقابت های قهرمانی جهان را به دست آورد، تصریح کرد: در بخش استاندارد نیز ورزشکارانی از استان های اصفهان، البرز، کرمان، تهران و همدان حائز رتبه برتر شدند.

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه مسابقات قهرمانی آسیا پومسه 2020 از 22 تا 24 آبان ماه و رقابت های پومسه قهرمانی جهان (دانمارک) نیز از 25 آبان ماه تا اواسط آذرماه به صورت آنلاین برگزار می شود، ادامه داد: ورزشکاران واجد شرایط از یکم تا پنجم آبان ماه فیلم اجرای فرم های خود را از طریق اپلیکیشن تخصصی تکواندو ارسال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی زنجانی جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کرد

بانوی زنجانی جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کرد