مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:202020-10-29اقتصادي

تخصیص یک میلیارد تومان برای بخش کرونا بیمارستان امام صادق دلیجان


استاندار مرکزی از تخصیص یک میلیارد تومان برای تکمیل بخش بیماران کرونایی بیمارستان امام صادق (ع) شهرستان دلیجان خبر داد.

- دلیجان - استاندار مرکزی از تخصیص یک میلیارد تومان برای تکمیل بخش بیماران کرونایی بیمارستان امام صادق (ع) شهرستان دلیجان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعنوان کرد: 400 میلیون تومان از اعتبارات استان و 300 میلیون تومان از سوی یک واحد تولیدی در دلیجان و مابقی این مبلغ را دیگر صنایع این شهرستان تأمین می کنند.

آقازاده خاطر نشان کرد: در صورت تخصیص کامل مبالغ فوق تا اواسط دی ماه سال جاری بخش کرونای بیمارستان امام صادق (ع) این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و 40 تخت جدید بیمارستانی افزوده خواهد شد.

آقازاده از تحویل سه دستگاه ونتیلاتور به این بیمارستان تا سه روز آینده از سوی دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد و بیان کرد: در راستای تأمین داروهای مورد نیاز بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان برای درمان بیماران مبتلا به کرونا 200 میلیون تومان تخصیص پیدا کرده است.

وی آموزش، کنترل و رعایت موازین بهداشتی را برای کنترل شیوع کرونا در دلیجان ضروری دانست و گفت: همکاری دستگاه هایی از جمله هلال احمر، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان های مردم نهاد و بسیج برای رصد اجرای محدودیت ها و رصد رعایت قوانین بهداشتی در سطح شهرستان لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص یک میلیارد تومان برای بخش کرونا بیمارستان امام صادق دلیجان

تخصیص یک میلیارد تومان برای بخش کرونا بیمارستان امام صادق دلیجان