مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-29اقتصادي

به دنبال روغن مایع باشیم یا جامد؟


معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه 156 تن روغن مایع در تمام فروشگاه ها و فروشگاه های زنجیره ای در حال توزیع است، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه 156 تن روغن مایع در تمام فروشگاه ها و فروشگاه های زنجیره ای در حال توزیع است، گفت: مشکل کمبود روغن جامد نیز تا هفته آینده در استان مرتفع می شود.

چند روزی است که مشکل کمبود روغن مردم استان را کلافه کرده است.

شهروندان می گویند مغازه به مغازه دنبال روغن می گردند، اما پیدا نمی کنند، حتی طبقه های مخصوص روغن فروشگاه های بزرگ زنجیره ای نیز در یک هفته اخیر پر از خالی است.

الیاس جویبان، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در این باره به ایسنا گفت: در تمام فروشگاه های زنجیره ای خراسان جنوبی، روغن مایع توزیع می شود.

وی با بیان اینکه مشکلی در تأمین روغن مایع نداریم، افزود: 156 تن روغن مایع در تمام فروشگاه ها و فروشگاه های زنجیره ای در حال توزیع است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: در ماه محرم و صفر نیز 231 تن سهمیه روغن به استان اختصاص یافته که از این مقدار، 150 تن توزیع شده و بقیه در حال توزیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال روغن مایع باشیم یا جامد؟

به دنبال روغن مایع باشیم یا جامد؟