مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-29سياسي

انتقاد کیهان از یک روزنامه اصلاح طلب:لااقل اسم «شرق» را به «سوپر غرب» تغییر دهید


همین دولت های غربی بودند که تعهدات اقتصادی و ضدتحریمی و قراردادهای نیم بند را یکطرفه لغو کردند و باز هم صدایی از غربگرایان دارای نقاب «شرق» بلند نشد.

- انتقاد کیهان از یک روزنامه اصلاح طلب:لااقل اسم شرق را به سوپر غرب تغییر دهید همین دولت های غربی بودند که تعهدات اقتصادی و ضدتحریمی و قراردادهای نیم بند را یکطرفه لغو کردند و باز هم صدایی از غربگرایان دارای نقاب شرق بلند نشد.

کیهان نوشت: روزنامه شرق مدعی شد سیاست نگاه به شرق، نگاهی انحصاری، یکطرفه، ناگزیر و ذوب شدن در شرق است! این روزنامه که برخلاف نام غلط‌اندازش، از هنگام تاسیس به غربگرایی و غرب‌ستایی مبتذل مشغول است، ضمن چند مصاحبه تلاش کرده سیاست منطقی تعامل با شرق را زیر سوال ببرد.

تیترهای مطالب این روزنامه جالب است: «انحصار در شرق؟»، «این دیگر نگاه به شرق نیست، ذوب شدن است» و «رابطه با شرق، ناگزیر و یکطرفه است».

فضاسازی این روزنامه غربگرا در حالی است که تیترهای مورد اشاره بیان واقعی نگاه طیف متبوعش در دولت به چند دولت مستکبر غربی است.

همین طیف بودند که سیاست خارجی و تعامل و دیپلماسی اقتصادی را به آمریکا و انگلیس و فرانسه منحصر کردند، مجیز دولت‌های غربی را گفتند، از طرف آنها به دروغ وعده شراکت دادند، تیتر زدند «امضای کری تضمین است»، هرچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کیهان از یک روزنامه اصلاح طلب:لااقل اسم «شرق» را به «سوپر غرب» تغییر دهید

انتقاد کیهان از یک روزنامه اصلاح طلب:لااقل اسم «شرق» را به «سوپر غرب» تغییر دهید