مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-29پزشكي

تست کرونا رایگان انجام می شود


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تست کرونا رایگان انجام می شود، گفت: گفت: درخواست داریم اگر در مراکز تجمعی و سایر مکان ها کارمند یا کارگری دارای علائم است برای انجام تست کرونا مراجعه کند - معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: راه جلوگیری از شیوع کرونا این است که حلقه های آن شکسته شود که این کار توسط مردم امکانپذیر است و درخواست داریم مردم همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، قاسم جان بابایی روز چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در بیرجند افزود: اگر همه مردم ورود جدی کرده و بیماری را مدیریت کنند، از 2 هفته بعد تا یک ماه دیگر شاهد کاهش روند بیماری از جمله در استان خراسان جنوبی خواهیم بود به حدی که به کمترین تعداد برسد.

وی بیان کرد: خراسان جنوبی دارای روند رو به افزایش تعداد بستری و بیماران بدحال و فوتی کرونا است البته این موضوع تنها مربوط به این استان نیست بله خراسان بزرگ و 20 استان دیگر کشور نیز شرایط سختی دارند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ویروس کرونا در کشور می تازد و در حال افزایش است اظهار داشت: اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند بدون شک گرفتار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونا رایگان انجام می شود

تست کرونا رایگان انجام می شود