مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 04:552020-10-29بين الملل

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته


اعتصاب غذا رییس جمهور سابق قرقیزستان در زندان، دیدار وزرای دفاع ازبکستان و ترکیه در «تاشکند» و یک تریلیون «تنگه» کسر بودجه قزاقستان بر اثر کرونا؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، اعتصاب غذا رییس جمهور سابق قرقیزستان در زندان، دیدار وزرای دفاع ازبکستان و ترکیه در تاشکند و یک تریلیون تنگه کسر بودجه قزاقستان بر اثر کرونا؛ تنها بخشی از مهم ترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است.

مسلمانان کالاهای فرانسوی را تحریم کنند؛ توهین به پیامبر کم تر از جنایات داعش نیست توهین به پیامبر اسلام(ص) که حدود 2 میلیارد مسلمان را آزرده کرده در حقیقت جنایتی بس بزرگ و نابخشودنی است.

بازگشت بیش از 160 تبعه روس از ترکمنستان سفارت روسیه در ترکمنستان برای بازگشت اتباع خود، پرواز فوق العاده دیگری از ترکمن آباد به مسکو ترتیب داده است.

رییس کمیته درآمد های دولتی قزاقستان کسر بودجه این کشور در دوره پاندمی کرونا را 1.

1 میلیارد تنگه اعلام کرد نخست وزیر قرقیزستان با تأکید بر لزوم حل اختلافات مرزی با کشورهای همسایه گفت: ساکنان مناطق مرزی باید در صلح و ثبات زندگی کنند.

گسترش روابط محور دیدار مقامات تاجیک و مصر سفیر تاجیکستان در مصر با معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت وگو و بر گسترش همکاری ها تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته