مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 04:552020-10-29سياسي

آزادی 130 زندانی به عشق حضرت محمد (ص) از سوی نیکوکار گلستانی


رییس دادگستری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به حضور همیشگی خیرین در کنار دستگاه قضا برای کمک به مددجویان، گفت: «حاج محمد شهرکی» به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) و به عشق این دردانه الهی 130 زندانی را آزاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، پیامبر اسلام در طول تاریخ به پیامبر مهربانی و رحمت مشهور بوده و نام و یاد این دردانه الهی همواره با مهربانی و عشق گرده خورده است، لذا در ایام میلاد با سعادت ایشان به عنوان بزرگترین نعمت و رحمت خداوند برای مخلوقات گسترش عشق و مهربانی و کمک به همنوعان یکی از سنت های نیک مردمان ایران است که از این رو یکی از نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس در اقدامی خداپسندانه و در ادامه اقدامات نیکوکارانه خود به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) زمینه آزادسازی بیش از 130 زندانی را فراهم کرد.

* صلح و سازش در 540 پرونده در سال جاری رییس دادگستری شهرستان گنبدکاووس در این آیین با اشاره به اینکه ماه ربیع الاول ماه شادمانی و سرور مسلمانان است، اظهار کرد: تلاش همه ما باید این باشد که این شادی و سرور را به خانواده های چشم انتظاری که سال هاست منتظر حضور عزیزشان در میان اعضای خانواده هستند نیز اهدا کنیم.

یزدانی با بیان اینکه امروز به همت حاج محمد شهرکی از نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس 130 زندانی به مناسبت میلاد با سعادت رسول اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 130 زندانی به عشق حضرت محمد (ص) از سوی نیکوکار گلستانی

آزادی 130 زندانی به عشق حضرت محمد (ص) از سوی نیکوکار گلستانی