مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 04:452020-10-29اقتصادي

مردم چهارمحال و بختیاری 2 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در هفت ماهه ابتدای امسال، مردم نیکوکار استان 2 میلیارد و 100 میلیون تومان صدقات پرداخت کرده اند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در هفت ماهه ابتدای امسال، مردم نیکوکار استان 2 میلیارد و 100 میلیون تومان صدقات پرداخت کرده اند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری علی ملک پور اظهار کرد: کمک های مردم خیر و نیکوکار استان در قالب صدقات در هر منطقه عیناً به دست نیازمندان همان منطقه می رسد و در قالب خدمات گوناگون برای آن ها هزینه می شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات مختلف به نیازمندان از محل صدقات مردم استان، افزود: تعمیر، تکمیل و احداث مسکن روستایی و شهری مددجویان، پرداخت هزینه های بهداشتی و درمانی، تأمین لوازم ضروری مددجویان و کمک به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد و توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام در بین جوانان از جمله این خدمات است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به روش های نوین و آسان پرداخت کمک های مردمی به ویژه در حوزه صدقات گفت: مشترکان تلفن همراه ثابت، دائمی و ایرانسل می توانند با شماره گیری کد دستوری نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم چهارمحال و بختیاری 2 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

مردم چهارمحال و بختیاری 2 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند