مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-29اقتصادي

ارتقاء گمرک، حلقه مفقوده توسعه همه جانبه بندر دیر+عکس


گمرک بندر دیر با وجود ظرفیت و پتانسیل های فراوان و قابل قبولی که در زمینه حجم مبادلات و ترانزیت کالا برای ارتقاء به اداره کلی داشته، متاسفانه مجال مناسبی برای عرض اندام واقعی پیدا نکرده و گمرک آن که حریفی قدر در بنادر ساحلی جنوب محسوب می شود در تراز و .

- خبرگزاری فارس - شهرستان دیر، امید احمدپور: گمرک بندر دیر که از سالیان دور فعالیت خود را آغاز کرده،  امروز با گذشت بیش از 90 سال از تاسیس، در بسیاری از بخش ها جهشی قابل تقدیر داشته و بر اساس آمار موجود در حال حاضر به رتبه اول استانی و  یازده کشور در عملکرد صادرات یخچالی دست یافته است.

موضوعی که اطلاع رسانی گسترده آن می تواند هم توجه مسؤولین بلند پایه کشوری را به این بندر استراتژیک جلب و هم وارد کنندگان و صادر کنندگان زیادی را از تمامی استانهای کشور به سمت گمرک دیر سوق و رونق بیش از پیش اقتصادی شهر و استان را موجب گردد.

بر اساس آمار و اظهار همه مسؤولان دست اندرکار، هم اینک گمرک بندر دیر یکی از مهمترین مبادی صادرات کالا در میان بنادر استان محسوب می شود که حجم مبادلات آن طی دو سال اخیر با جهشی فوق العاده به بیش از هزاران تن کالا رسیده است و در چند سال اخیر نسبت به مدت مشابه سالهای قبل رشد فزاینده ای داشته که حجم کل صادرات را از این گذرگاه می توان میلیون ها تن در سال برآورد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء گمرک، حلقه مفقوده توسعه همه جانبه بندر دیر+عکس

ارتقاء گمرک، حلقه مفقوده توسعه همه جانبه بندر دیر+عکس