مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 04:252020-10-29سياسي

دستگاه ها سخنگوی خود را به شورای اطلاع رسانی استان معرفی کنند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین می گوید با تصویب شورای اطلاع رسانی استان، دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان باید در اسرع وقت سخنگوی خود را به این شورا معرفی کنند.

- محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: در آخرین جلسه شورای اطلاع رسانی استان، دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان ملزم شدند تا در جهت برقراری ارتباط مؤثر پاسخگویی آن ها به رسانه ها و افکار عمومی و نیز اطلاع رسانی به هنگام و مؤثر، سخنگوی خود را به این شورا اعلام کنند.

وی عنوان کرد: سخنگوی دستگاه ها افرادی خواهند بود که مواضع رسمی سازمان را به عنوان منبع خبری به رسانه ها منتقل خواهد کرد و به همین دلیل نیاز است تا مدیران دستگاه ها سخنگوی خود را با حساسیت لازم انتخاب و معرفی نمایند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان عنوان کرد: معرفی سخنگو به عنوان منبع رسمی خبری یک سازمان، ارتباط دستگاه ها با رسانه ها را تسهیل کرده و به ویژه در مواردی که به دلیل حجم بالای کار مدیران دستگاه ها قادر به ارتباط گیری منظم و مؤثر با رسانه ها نباشند، منبع رسمی همان سازمان خواهد توانست افکار عمومی را مدیریت کند.

این مسؤول افزود: لازم است مدیران دستگاه ها یکی از آگاه ترین مدیران و معاونین خود را برای شفافیت و اطلاع رسانی دقیق به عنوان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها سخنگوی خود را به شورای اطلاع رسانی استان معرفی کنند

دستگاه ها سخنگوی خود را به شورای اطلاع رسانی استان معرفی کنند