مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 04:252020-10-29اقتصادي

معمای مرغ در خراسان شمالی؛ «گفتاردرمانی» از مسئولان، سفره های خالی برای مردم


توزیع و قیمت گذاری مرغ در خراسان شمالی به معمایی تبدیل شده که هر زمان با ورود دستورات دولتی و اختلال در امر عرضه و تقاضا، باعث می شود که سفره مردم استان دچار آشفتگی شود و پس از مدتی با لغو دستورات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد تغییر قیمت کالاها و اقلام اساسی باعث شده تا این روزها خانوارهای زیادی برای استفاده از گوشت سفید مرغ به بازار مراجعه کنند تا بتوانند حداقل برای سفره خود حداقل این کالا را تهیه کنند اما یخچال های خالی واحدهای صنفی مرغ فروشی در استان باعث شد تا این قشر از جامعه نتوانند نیاز خود را در بازار برآورده کنند.

مرغ مصوب در بازار نیست! طی روزهای گذشته قیمت مرغ در استان با افزایش فراوانی مواجه شد و حتی به بالای 25 هزار تومان در هر کیلو هم رسید که در پی آن متولیان امر برای سامان دهی این بازار به برگزاری کارگروه تنظیم بازار مرغ اقدام کردند و سرانجام این کارگروه پس از چند جلسه، یکشنبه شب اعلام کرد که از سه شنبه همین هفته مرغ به نرخ 19 هزار و 755 تومان در بازار توزیع می شود و اصناف مکلف به رعایت این قیمت شدند.

مشاهدات در اولین روز اجرای این مصوبه جدید حاکی بود که مرغ به نرخ تنظیم بازار در واحدهای صنفی توزیع نشد و تنها در برخی فروشگاه های بزرگ توزیع شد و البته در دیگر فروشگاه ها با کاهش قیمت هزار و 500 تا 2 هزارتومانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معمای مرغ در خراسان شمالی؛ «گفتاردرمانی» از مسئولان، سفره های خالی برای مردم

معمای مرغ در خراسان شمالی؛ «گفتاردرمانی» از مسئولان، سفره های خالی برای مردم