مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 04:052020-10-29پزشكي

افزایش حساسیت عمومی برای مقابله باکرونا ضروری است


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزایش هوشیاری و حساسیت عمومی نسبت به علائم و تبعات بیماری کووید 19 را برای مقابله با آن ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر قاسم جان بابایی چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان علامه بهلول گنابادی طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: باید حساسیت عمومی نسبت به علائم نخست بیماری کووید 19 افزایش یافته و رعایت مسائل پیشگیرانه و پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه آحاد مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا مراجعه دیر هنگام بیماران به مراکز درمانی است ادامه داد: مردم باید نسبت به علائمی نظیر تب، سردرد، سرفه و تنگی نفس و بی حالی که از علائم شروع کرونا است حساس باشند و در سریع ترین زمان ممکن به پزشکان و مراکز درمانی مراجعه کنند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیشتر بیماران بد حال مبتلا به بیماری کووید 19 افرادی هستند که دیرهنگام و بعد از گذشت یک هفته یا 10 روز و بعد از آنکه بدحال شدند به مراکز درمانی مراجعه می کنند در صورتی که اگر در روزهای نخست شروع علائم به درمان خود حساس باشند، بهبودی حاصل نموده و جان خود را از دست نمی‌دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حساسیت عمومی برای مقابله باکرونا ضروری است

افزایش حساسیت عمومی برای مقابله باکرونا ضروری است