مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 01:052020-10-28بين الملل

مستحکم سازی حفاظ ساختمان ها در واشنگتن از ترس خشونت های بعد از انتخابات


نگرانیها درباره وقوع خشونت و ناآرامی ها بعد از انتخابات آمریکا، صاحبان فروشگاهها را بر آن داشته که دست به مستحکمتر کردن حفاظ ساختمانهای خود بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری فرانسه گزارش داد، به دنبال نگرانی ها از احتمال وقوع اعتراضات و خشونتهای عمومی بعد از انتخابات آمریکا، بسیاری از صاحبان فروشگاهها و ادارات در آمریکا در حال مستحکم تر کردن حفاظهای ساختمانهای تجاری و اداری هستند تا با این روش بتوانند از خسارات احتمالی جلوگیری کنند.

این گزارش افزود، به دنبال وقوع خشونتهایی در روز 20 ژانویه 2017که همزنان با مراسم تحلیف ریاست جمهوری ترامپ در واشنگتن دی سی به وقوع پیوست به بسیاری از فروشگاهها و ساختمانها در این شهر خسارت وارد شد.

همچنین به دنبال مرگ جورج فلوید شهروندسیاه پوست آمریکایی، وقوع ناآرامیها و خشونتهای شهری در بسیاری از ایالتهای آمریکا باعث تعطیلی و خسارات فراوان به واحدهای تجاری و غارت فروشگاهها شده بود.

طی هفته های گذشته دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با تشکیک در نحوه برگزاری انتخابات آمریکا نگرانیهایی را در زمینه احتمال وقوع ناآرامی بعد از اعلام نتایج انتخابات به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستحکم سازی حفاظ ساختمان ها در واشنگتن از ترس خشونت های بعد از انتخابات

مستحکم سازی حفاظ ساختمان ها در واشنگتن از ترس خشونت های بعد از انتخابات