مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 23:202020-10-28سياسي

عراقچی با طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ وارد مسکو شد


معاون سیاسی وزارت امور خارجه و فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران و به منظور پیشبرد ابتکار ایران به منظور حل مناقشه قره باغ و رایزنی با مقامات روسیه بامداد امروز (پنجشنبه) وارد مسکو شد.

- معاون سیاسی وزارت امور خارجه و فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران و به منظور پیشبرد ابتکار ایران به منظور حل مناقشه قره باغ و رایزنی با مقامات روسیه بامداد امروز (پنجشنبه) وارد مسکو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، سید عباس عراقچی که به عنوان فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد ابتکار ایران در حل مناقشه قره باغ و رایزنی با مقامات روسی در این مورد بامداد پنجشنبه وارد مسکو شد، گفت: طرح تهران بر مبنای اصول انسان دوستانه و توجه به خواست های طرفهای درگیر تهیه شده است.

وی در بدو ورود به مسکو در فرودگاه در حضور خبرنگاران گفت: اعضای گروه مینسک امنیت و همکاری اروپا در طول 30 سال گذشته نتوانستند کاری برای حل اختلافات جمهوری آذربایجان و ارمنستان کنند و جمهوری اسلامی ایران با طرح ابتکاری خود تلاش دارد با همکاری منطقه ای به اختلافات باکو و ایروان پایان دهد که البته کار سختی برای این هدف پیش رو داریم.

عراقچی تصریح کرد: بازیگران خارجی در گروه مینسک(منطور آمریکا و فرانسه) دور از منطقه هستند و نه تنها از نظر سیاسی بلکه از عاطفی و اخلاقی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی با طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ وارد مسکو شد

عراقچی با طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ وارد مسکو شد