مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 23:202020-10-28سياسي

مصطفی معین به حضورش در انتخابات 1400 پاسخ منفی داد


مصطفی معین در پاسخ به پرسشی پیرامون احتمال حضورش در انتخابات 1400 گفت: «تا زمانی که چالش های پیش گفته درونی و بیرونی جبهه اصلاحات به سامان نرسد و زمینه و امکان خدمتگزاری موثر به وجود نیاید، - مصطفی معین در پاسخ به پرسشی پیرامون احتمال حضورش در انتخابات 1400 گفت: تا زمانی که چالش های پیش گفته درونی و بیرونی جبهه اصلاحات به سامان نرسد و زمینه و امکان خدمتگزاری موثر به وجود نیاید، انگیزه و وظیفه ای برای حضور نخواهم داشت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه آرمان ملی نوشت: در حالی که هنوز استراتژی انتخاباتی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری مشخص نشده و گمانه زنی های مختلف درباره حضور افراد در انتخابات وجود دارد یکی از گزینه هایی که همواره مورد اعتماد جریان اصلاحات بوده دکتر مصطفی معین وزیر سابق علوم است.

اگر چه دکتر معین در انتخابات سال 84 گزینه اصلی جریان اصلاحات برای ریاست جمهوری بود، اما حضور کاندیدایی دیگر شرایط انتخابات را به سمتی هدایت کرد که آرای اصلاح طلبان پراکنده شد تا زمینه برای پیروزی محمود احمدی نژاد فراهم شود.

در شرایط کنونی اصلاح طلبان بیش از آنکه دغدغه پیدا کردن گزینه را برای حضور در انتخابات داشته باشند دغدغه عبورگزینه های خود را از کانال نهادهای نظارتی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی معین به حضورش در انتخابات 1400 پاسخ منفی داد

مصطفی معین به حضورش در انتخابات 1400 پاسخ منفی داد