مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 22:352020-10-28سياسي

می خواهید با رودخانه کرج چه کار کنید؟


نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو در خصوص طرح انتقال آب کرج به تهران گفت: مسئولیت هرگونه تبعات بعدی از جمله پیامدهای زیست محیطی، - ایسنا/البرز نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو در خصوص طرح انتقال آب کرج به تهران گفت: مسئولیت هرگونه تبعات بعدی از جمله پیامدهای زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی، تامین آب شرب و فرونشست زمین برعهده مسئولین ذی ربط خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عسگری در تذکری به وزیر نیرو آورده است: با طرح انتقال آب از رودخانه کرج به تصفیه خانه ششم تهران از طریق تونل تاسیس شده، 7.

5 متر مکعب بر ثانیه از جریان پایه آب رودخانه کرج حذف می گردد، لذا سوالات و ابهامات جدی برای مردم فهیم استان البرز ایجاد شده که نیاز به پاسخ گویی دارد: 1- آیا کاهش کیفیت آب شرب تهران و افت تراز آب زیرزمینی و نشست زمین فقط مختص تهران است و استان البرز دچار مشکل نمی گردد؟! همان طور که مطلع هستید در وضعیت فعلی استان البرز افت تراز آب زیرزمینی سالیانه یک متر و نشست زمین در دشت های جنوبی سالیانه 30 سانتی متر است.

2- همان طور که می دانید منابع آب استان البرز 78 درصد از منابع زیر زمینی و 22 درصد از آب های سطحی تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهید با رودخانه کرج چه کار کنید؟

می خواهید با رودخانه کرج چه کار کنید؟