مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 20:552020-10-28پزشكي

ترس از سرطان پستان، برادر مرگ است/بی وقفه به جنگ بیماری بروید


ماه اکتبر ماه جهانی آگاهی بخشی در مورد سرطان پستان است.

روبانی صورتی رنگ سمبل جهانی این بیماری است و به نشانه آگاهی بخشی و ارزش نهادن به اقدامات جهانی در این زمینه از ابتدای این ماه در سراسر جهان به نمایش گذاشته می شود و همه با هم با هر توانی که دارند برای .

- ایسنا/مرکزی ماه اکتبر ماه جهانی آگاهی بخشی در مورد سرطان پستان است.

روبانی صورتی رنگ سمبل جهانی این بیماری است و به نشانه آگاهی بخشی و ارزش نهادن به اقدامات جهانی در این زمینه از ابتدای این ماه در سراسر جهان به نمایش گذاشته می شود و همه با هم با هر توانی که دارند برای آگاهی رسانی در مورد این بیماری به بانوان کمک می کنند.

دکتر راحله سادات فروتن کیا، متخصص جراحی عمومی و دارای مدرک فلوشیپ کوتاه مدت جراحی پستان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه آگاهی زنان نقش عمده ای در پیشگیری از سرطان پستان دارد، گفت: این نوع سرطان، شایعترین سرطان و دومین عامل مرگ و میر ناشی از سرطان در بین زنان است و طبق آمار، شایع ترین علت مرگ زنان ایرانی بر اثر سرطان در محدوده سنی 35 الی 55 سال محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه سرطان پایان زندگی نیست و اگر مراجعه به موقع باشد به طور کامل درمان می شود، اظهار کرد: از هر هشت زن در دنیا یک نفر به سرطان پستان مبتلا می شود، اما در ایران متاسفانه از هر چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس از سرطان پستان، برادر مرگ است/بی وقفه به جنگ بیماری بروید

ترس از سرطان پستان، برادر مرگ است/بی وقفه به جنگ بیماری بروید