مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 20:202020-10-28سياسي

ّبرگزاری تجمع محدود 13 آبان با رعایت پروتکل ها در کاشان


رییس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان گفت: تجمع و راهپیمایی نداریم، اما روز 13 آبان یک اجتماع محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان کاشان با سخنرانی سید جواد سادات نژاد خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، غلام رضا عبدالرحیمی در کنفرانس مطبوعاتی به مناسبت 13 آبان برگزار شد، بابیان اینکه برنامه های زیادی در سطح شهرستان برای 13 آبان برگزار می شود، اظهار کرد: شعار محوری روز 13 آبان وحدت اسلامی رمز اقتدار و راه غلبه بر استکبار جهانی است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان، بابیان اینکه، در هفته وحدت قرار داریم برنامه های خوبی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد گفت: هفته بسیج دانش آموزی روز نوجوان بسیجی و 13 آبان که چندین مناسبت در خودش نهفته و عظمت زیادی در آن نهفته است.

وی بابیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم مطرح است، افزود: عظمتی که دانش جویان پیرو حضرت امام داشتند که روز بسیار مهمی است و نباید از بزرگداشت آن به سادگی گذشت عبدالرحیمی با شاره به اینکه، با توجه به شیوع کرونا در کشور، افزود: تجمع و راهپیمایی نداریم، اما روز 13 آبان یک اجتماع محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان کاشان با سخنرانی سید جواد سادات نژاد خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ّبرگزاری تجمع محدود 13 آبان با رعایت پروتکل ها در کاشان

ّبرگزاری تجمع محدود 13 آبان با رعایت پروتکل ها در کاشان