مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 20:152020-10-28سياسي

تشدید محدودیت های کرونایی در فارس


معاون و جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونای فارس گفت: در پی ادامه شیوع بیماری کرونا استاندار فارس دستور تشدید محدودیت های کرونایی را صادر کرد.

- ایسنا/فارس معاون و جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونای فارس گفت: در پی ادامه شیوع بیماری کرونا استاندار فارس دستور تشدید محدودیت های کرونایی را صادر کرد.

عبدالرضا قاسمپور گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت های کرونایی با دستور استاندار فارس به مدت یک هفته دیگر از شنبه دهم آبان ماه 99 تا روز جمعه 16 آبان ماه 99 تمدید و در بعضی موارد تشدید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس قاسم پور ادامه داد: همچنین خدمات رسانی ناوگان اتوبوس رانی و مترو در کلانشهر شیراز با هدف مقابله با کرونا و پیشگیری از گسترش ویروس این بیماری تا روز 16 آبان به طور کامل متوقف می شود.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: یک سوم کارکنان از طریق دورکاری و یا مرخصی به صورت چرخشی از حضور در محل کار معاف هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد تست های کووید 19 در استان مثبت است، اضافه کرد: مصادیق اعمال محدویت شامل مکان هایی از جمله دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، مدارس شبانه روزی، زبان سراها و کتابخانه ها است که این مراکز باید آموزش های خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت های کرونایی در فارس

تشدید محدودیت های کرونایی در فارس