مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 20:052020-10-28سياسي

اسلام ناب محمدی به جهان صادر شده است


خفاش صفتانی مانند مکرون بدانند اسلام ناب محمدی به جهان صادر شده و آوازه پیامبر با این تلاش های مذبوحانه کم فروغ نمی شود.

- ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: خفاش صفتانی مانند مکرون بدانند اسلام ناب محمدی به جهان صادر شده و آوازه پیامبر با این تلاش های مذبوحانه کم فروغ نمی شود.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، با اشاره به حمایت دولت فرانسه از اقدامات موهن علیه نبی مکرم اسلام و مقدسات دینی مسلمانان تحت لوای دروغین آزادی بیان، این گونه اقدامات را محکوم کرد و منتهی به شکست دانست و افزود: پیامبر اعظم و رسول خاتم محمد مصطفی (ص) پیشوای رحمت، کلید خیر و برکت برای بشریت است و بیش از یک میلیارد ونیم انسان مسلمان هر روز با شکوه و جلال نام او را بر بام بشریت زمزمه می کنند و شوکت و شکوه او را به گوش عالم و آدم می رسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: اما سوگمندانه خفاش صفتانی مانند مکرون مکارانه هر از چند گاهی برای فرار از ضعف ها و فسادهایش نور وجود محمد (ص) را مورد هجمه قرار می دهد ولی او و همفکرانش باید بدانند که مه فشاند نور و سگ عوعو کند/ هرکسی بر طینت خود می تند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام ناب محمدی به جهان صادر شده است

اسلام ناب محمدی به جهان صادر شده است