مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 19:552020-10-28سياسي

واکنش امت اسلام در برابر اهانت فرانسه باید عقلانی باشد


امام جمعه اهل سنت قشم تحریک مسلمانان برای واکنش های احساسی را از اهداف رییس جمهور فرانسه در اهانت به خاتم الانبیا(ص) برشمرد و گفت: واکنش امت اسلام باید عقلانی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی شامگاه امروز در جشن میلاد خاتم الانبیا(ص) و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: مقابله با گسترش اسلام و تفرقه افکنی در بین مسلمانان از توطئه های نخ نما شده دشمنان است.

وی حمایت رییس جمهور فرانسه از اهانت به خاتم الانبیا(ص) را توطئه ای حساب شده دانست و افزود: تحریک مسلمانان برای عکس العمل های تند، احساسی، هیجانی و نسنجیده از اهداف این دسیسه به شمار می رود.

امام جمعه اهل سنت قشم تصریح کرد: مسلمانان باید موضعی مقتدر داشته باشند و با واکنش های عقلانی باشد اجازه ندهند چهره زشتی از اسلام به جهانیان مخابره شود.

خطیبی ادامه داد: زشت جلوه دادن چهره مسلمانان دسیسه ای برای کند کردن رشد چشمگیر اسلام گرایی در کشورهای اروپایی است.

وی خاطرنشان کرد: به اذعان مسوولان فرانسه در سال اخیر میلادی 73 مسجد به بهانه های مختلف نظیر تندروی و افراطی گری تعطیل شده که از رشد اسلام حکایت دارد.

اقدام رییس جمهور فرانسه محکوم است حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز در این آیین اظهار داشت: علمای شیعه و سنی قشم با گفتار و رفتار خود بذر وحدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش امت اسلام در برابر اهانت فرانسه باید عقلانی باشد

واکنش امت اسلام در برابر اهانت فرانسه باید عقلانی باشد