مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 19:152020-10-28پزشكي

استراتژی واحدی برای مقابله با کرونا نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی مسعود مردانی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در برنامه صبح و گفتگو اظهارکرد: - عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه در فرانسه و تعطیلی 6 ماهه مراکز تجاری و آموزشی در اسپانیا گفت: متأسفانه ما استراتژی واحدی در این زمینه نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی مسعود مردانی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در برنامه صبح و گفتگو اظهارکرد: مسئله کرونا در یک ماه اخیر به عنوان یک بحران جدید در کل جهان مطرح شده است.

سازمان بهداشت جهانی نیز در آخرین اطلاعیه خود، به روسای کشور های درگیر با کرونا تأکید کرده که یک استراتژی جدید برای مقابله با کرونا طرح ریزی کنند.

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه در کشور فرانسه و تعطیلی 6 ماهه مراکز تجاری و آموزشی در اسپانیا تصریح کرد: متاسفانه ما استراتژی واحدی در این حوزه نداریم و حتی در اوج اپیدمی، مدارس 15 روز زودتر از ماه مهر بازگشایی شدند.

مردانی یادآور شد: منشأ ابتدایی ویروس کرونا در ایران از ووهان چین بود، اما در حال حاضر عمدتاً از کشور های اروپایی درگیر شده و به ایران آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی واحدی برای مقابله با کرونا نداریم

استراتژی واحدی برای مقابله با کرونا نداریم