مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 18:502020-10-28سياسي

پژوهش های کاربردی در زمینه راهکارهای افزایش جمعیت انجام شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، انجام پژوهش های لازم در حوزه جمعیت و نیز در زمینه راهکارهای مقابله با اعتیاد را مورد تاکید قرار داد و گفت: - ایسنا/گیلان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، انجام پژوهش های لازم در حوزه جمعیت و نیز در زمینه راهکارهای مقابله با اعتیاد را مورد تاکید قرار داد و گفت: تحقیقات و پژوهش های کاربردی در زمینه اتخاذ راهکارهای افزایش جمعیت انجام شود.

محمود قاسم نژاد در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان گیلان، اظهار کرد: باید مولفه های موثر بر مهاجرت، کاهش جمعیت و افزایش جمعیت در دستور کار باشد و مشوق هایی برای تسهیل ازدواج و فرزندآوری در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به نقش اثرگذار فرهنگ سازی در انجام این مهم، یادآور شد: معیشت بیشتر مردم در استان بر کشاورزی استوار است و بر این مبنا، از دست رفتن اراضی کشاورزی یا تغییر کاربری آنها اثر منفی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، همچنین به جمعیت سالمند استان اشاره و تقویت بسترهای ارائه خدمات در حوزه درمان و نگهداری آنان را با اهمیت عنوان کرد.

قاسم نژاد همچنین خواستار در نظر گرفته شدن مشوق ها و تسهیلاتی برای ازدواج جوانان شد و گفت: به موازات این مهم در عین حال نیازمند سرمایه گذاری و فراهم سازی فرصت های متعدد شغلی هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های کاربردی در زمینه راهکارهای افزایش جمعیت انجام شود

پژوهش های کاربردی در زمینه راهکارهای افزایش جمعیت انجام شود