مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 18:402020-10-28سياسي

عراقچی دیدارش با علی اف را مثبت و سازنده خواند


معاون سیاسی وزیر امور خارجه دیدارش با علی اف رییس جمهور آذربایجان را مثبت و سازنده خواند و گفت که طرح ابتکاری ایران را به وی معرفی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور دیدار و گفت و گو با مقامات جمهوری آذربایجان و در سفری منطقه ای برای ارائه طرح ابتکاری ایران برای حل مناقشه قره باغ به باکو سفر کرده، پس از دیدار با الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان در توییتی دیدار خود با رییس جمهور آذربایجان را مثبت و سازنده توصیف کرد.

وی در این باره نوشت: ابتکار منطقه ای ایران برای کمک به پایان مناقشه قره باغ را امروز در یک ملاقات طولانی مثبت و سازنده به جناب آقای الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان معرفی کردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، معاون سیاسی وزیر خارجه پیش از این و در بدو ورود به باکو، پایان دادن به اشغال اراضی جمهوری آذربایجان و ترک مخاصمه و شروع گفت وگو ها با کمک کشورهای تاثیرگذار، کمک کننده و تضمین کننده صلح را از عناصر مهم در طرح ابتکاری ایران برای حل مناقشه قره باغ خواند.

عراقچی به منظور ارائه طرح ایران به طرف های درگیر  و کشورهای تاثیرگذار در مناقشه قره باغ سفرش به منطقه را از باکو آغاز کرد و قرار است به مسکو، ایروان و آنکارا نیز سفر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی دیدارش با علی اف را مثبت و سازنده خواند

عراقچی دیدارش با علی اف را مثبت و سازنده خواند