مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 18:402020-10-28اقتصادي

روز های سیاه کرونایی در ایران ادامه خواهد یافت؛ همراه با مرگ و میر بیشتر!


دو هفته پیش، زمانی که تاکید کردیم «همه چیز مهیای رکوردشکنی هولناک مرگ و میر کرونا در ایران» است، تازه مسیری شروع شده بود که اگرچه به وضوح در نمودار ها دیده می شد، - در روز‌هایی که روز‌های سیاه کرونایی در کشورمان ادامه دارد و رکورد مرگ و میر کووید 19 پی در پی می‌شکند، آمار‌ها حکایت از پتانسل بزرگ افزایش این آمار در روز‌های آتی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، دو هفته پیش، زمانی که تاکید کردیم «همه چیز مهیای رکوردشکنی هولناک مرگ و میر کرونا در ایران » است، تازه مسیری شروع شده بود که اگرچه به وضوح در نمودار‌ها دیده می‌شد، اما کمتر مورد توجه مسئولان کشورمان قرار گرفت چراکه در این صورت تدابیری در دستور کار قرار می‌گرفت که مانع از وخیم‌تر شدن اوضاع شود.

آن روز، آمار فوتی‌های کرونا در کشورمان از 270 تن در یک شبانه روز فراتر رفته بود و اگرچه حکم رکوردشکنی مرگ و میر کووید 19 در کشورمان را داشت، اما هنوز فاصله زیادی با وضعیت امروز کشورمان داشتیم؛ با امروز که سخنگوی وزارت بهداشت کشورمان شمار جان باختگان کرونا در شبانه روز گذشته را 415 تن اعلام کرد.

اما آیا از دست دادن این شمار از هموطنان مان، بدترین اتفاق کرونایی است که در کشورمان رخ داده یا نه؟ آیا اکنون در قله مرگ و میر کرونا در کشورمان هستیم و از این به بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز های سیاه کرونایی در ایران ادامه خواهد یافت؛ همراه با مرگ و میر بیشتر!

روز های سیاه کرونایی در ایران ادامه خواهد یافت؛ همراه با مرگ و میر بیشتر!