مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 18:402020-10-28سياسي

عکس ماه - مهر 99


عکس، ثبت لحظه هاست.

این جمله کلیشه ای، تعریفی بارها شنیده شده از عکس و عکاسی است؛ اما گاه در پس هر کدام از این لحظات، قصه و روایتی نهفته است؛ روایتی که گاه ماجرای عکس را بازگو می کند و گاه تکنیک یا انگاره های پیدا و پنهان عکس را آشکار می سازد.

- عکاسان ایسنا در یک ماه اخیر، هفت عکس خود را به عنوان عکس های منتخب ماه انتخاب کرده اند و حالا در اینجا، تجربیات خود در زمان عکاسی را نقل می کنند.

7 آبان 1399 / 22:04 برآورده شدن آرزوی زینب هفت ساله در قلعه شوش / عکس: شایان حاجی نجف - ایسنا هر کجای جهان که باشیم، واژه امید به گوشمان خورده است؛ و امان از آن روز که امید نباشد.

وقتی کم آورده ایم و برای باقی زندگی هیچ نداریم، فقط امید است که ما را زنده نگه می دارد تا شاید روزی زندگی کنیم؛ تلنگری که مُرده را هم زنده کند.

فاصله میان زندگی کردن و زنده بودن داشتن امید است، امیدی که به همه دنیا می ارزد؛ همان که می گوییم یک روز خوب می آید.

برای کسی که غم عالم و آدم روی شانه هایش آوار شده، سو سوی چراغ امید راهی برای فرار از همه این دردها است و روشن کردن این چراغ امید شاید وظیفه هر کسی است که اندکی احساس انسانیت دارد.

در این کُره خاکی که هر گوشه اش جنگ، فقر، مریضی و حال ناخوش است و در آن آدم بزرگ ها، کودکان را از یاد برده اند، لبخند یک کودک و امید به زندگی می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس ماه - مهر 99

عکس ماه - مهر 99