مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 18:252020-10-28بين الملل

بازتاب تجمع اعتراضی مقابل سفارت فرانسه در تهران در رسانه های خارجی


تجمع گسترده مردمی و دانشجویی امروز مقابل سفارت پاریس در تهران در اعتراض به اهانت به ساحت پیامبر اکرم ص در رسانه های خارجی بازتاب یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) و حمایت امانوئل ماکرون رییس جمهور این کشور از آن، تجمع گسترده مردمی و دانشجویی مقابل سفارت پاریس در تهران برگزار شد.

اجتماعی از مردم و دانشجویان بعد از ظهر امروز چهارشنبه مقابل سفارت پاریس در تهران اعتراض خود را به جریحه دارشدن احساسات مسلمانان اعلام کردند.

تجمع کنندگان ضمن رعایت فاصله اجتماعی، پلاکاردها و دست نوشته های با مضامین مختلفی را در دست داشتند و شعارهایی را علیه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و اهانت به ساحت پیامبر (ص) سر دادند.

این رویداد در رسانه های خارجی نیز منعکس شد.

خبرگزاری اسپوتنیک ضمن اشاره به اعتراضات گسترده جهان اسلام در خصوص اهانت به ساحت پیامبر ص و اظهارات ماکرون، اعلام کرد که ایرانیان در راستای اعتراض به سخنان رییس جمهور فرانسه در حمایت از اقدام یک نشریه فرانسوی، مقابل سفارت این کشور تجمع کردند.

شبکه تلویزیونی راشاتودی نیز در حساب کاربری خود در فیس بوک ضمن اشاره به این تجمع اعتراضی، فیلم برگزاری آن را رسانه ای کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب تجمع اعتراضی مقابل سفارت فرانسه در تهران در رسانه های خارجی

بازتاب تجمع اعتراضی مقابل سفارت فرانسه در تهران در رسانه های خارجی