مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 18:202020-10-28اقتصادي

لزوم اجرای پروژه های جهش تولید استان مرکزی تا پایان سال 99


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: پروژه های جهش تولید جزو تعهدات استان است و باید همه تلاش ها برای اجرایی شدن آنها تا پایان سال جاری به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید فرخی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در اراک اظهار کرد: برای تحقق به موقع پروژه های جهش تولید باید تخصیص اعتبارات ملی و استانی با جدیت دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به انجام اقدامات لازم برای رفع مشکلات گلخانه های امان آباد اراک عنوان کرد: شرکت های خدمات رسان باید زیر ساخت مناسب برای بهره برداران واحدهای گلخانه ای امان آباد را فراهم کنند.

فرخی افزود: مشکلات بهره برداران این واحدهای گلخانه ای از قبیل تسهیلات باید با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی، فرماندار اراک در جلسه هفته آینده بررسی و نتایج آن گزارش شود.

وی در خصوص لکه صنعتی ابراهیم آباد اراک نیز اظهار کرد: مباحث مربوط به نحوه خدمات رسانی دستگاه های خدمات رسان برای تأمین زیر ساخت های آن مکان بایستی تا هفته آینده مشخص و به فرمانداری اراک ارائه شود.

25 طرح جهش تولید در استان مرکزی وجود دارد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی هم در این نشست گفت: 25 طرح جهش تولید در استان مرکزی وجود دارد که تفاهم نامه خوبی در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای پروژه های جهش تولید استان مرکزی تا پایان سال 99

لزوم اجرای پروژه های جهش تولید استان مرکزی تا پایان سال 99