مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 18:152020-10-28سياسي

یک ماه فرصت برای واگذاری امتیاز بازارچه بانوان خرمشهر


در جلسه شورای شهر خرمشهر مصوبه واگذاری امتیاز بازارچه بانوان به سرمایه گذار به بعد از فرصت یک ماهه برای راه اندازی و آغاز فعالیت بازارچه بانوان، - موکول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر امروز جلسه شورای شهر با دستور کار بررسی وضعیت بازارچه بانوان و تفریق بودجه سال 98 شهرداری خرمشهر با حضور رییس اداره میراث فرهنگی، سرپرست و معاون مالی اداری شهرداری خرمشهر برگزار شد.

در این جلسه سجاد پاکگوهر، رییس اداره میراث فرهنگی خرمشهر بر اهمیت راه اندازی بازارچه بانوان خرمشهر تأکید کرد.

در ادامه موسی مطور جزیره یکی از اعضای شورای شهر خرمشهر نیز بر توانمندی بانوان در حوزه صنایع دستی تأکید کرد و گفت: صنایع دستی خرمشهر به طور عمده در روستاها و حومه تولید و به استان های دیگر همچون اصفهان و شیراز فرستاده می شود که عمده کارآفرینان این حوزه را بانوان تشکیل می دهند.

منصور علوانی، سرپرست شهرداری خرمشهر به وضعیت فعلی بازارچه بانوان خرمشهر اشاره کرد و افزود: این بازارچه چند سال متروکه باقی مانده است و به دلیل هزینه هایی که به شهرداری تحمیل می کرد، مقرر شده است که برای بهره برداری به بخش خصوصی واگذار شود.

وی در ادامه گفت: پس از مصوب شدن واگذاری امتیاز بازارچه به بخش خصوصی در شورا، از سوی فرمانداری نامه نگاری برای بازارچه فعال سازی بازارچه بانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ماه فرصت برای واگذاری امتیاز بازارچه بانوان خرمشهر

یک ماه فرصت برای واگذاری امتیاز بازارچه بانوان خرمشهر