مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 18:152020-10-28سياسي

مکاتب غربی لیبرالیسم از اسلام ناب محمدی ترس دارند


سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در محکومیت هتک حرمت پیامبر (ص) توسط رییس جمهور فرانسه، در اطلاعیه اش گفت: مکاتب غربی لیبرالیسم از اسلام ناب محمدی ترس دارند.

- اهواز- سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در محکومیت هتک حرمت پیامبر (ص) توسط رییس جمهور فرانسه، در اطلاعیه اش گفت: مکاتب غربی لیبرالیسم از اسلام ناب محمدی ترس دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در محکومیت هتک حرمت پیامبر اسلام توسط مکرون رییس جمهور فرانسه اطلاعیه ای صادر کرد؛ در این متن آمده است: توهین های رذیلانه و مکرر رییس جمهور فرانسه (مکرون) به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می دارد، این عمل مشمئزکننده و خیانتکارانه در حالی صورت می گیرد که ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق و برق غربی (لیبرالیسم) را به نمایش گذاشته و ترس آنها از اسلام ناب محمدی و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت را عیان می کند .

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: این پرده دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم انبیا، در حالی صورت می گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است و وظیفه همه آزادی خواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکاتب غربی لیبرالیسم از اسلام ناب محمدی ترس دارند

مکاتب غربی لیبرالیسم از اسلام ناب محمدی ترس دارند