مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 17:502020-10-28ورزشي

سرعت عمل نیرو های اطلاعاتی یمن تحسین برانگیز است


رییس شورای عالی سیاسی و فرمانده کل نیرو های مسلح یمن از دستاورد بزرگ دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی این کشور در شناسایی و هلاکت عاملان به شهادت رساندن حسن زید وزیر جوانان و ورزش تمجید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر به نقل از المسیره، مهدی المشاط، رییس شورای عالی سیاسی و فرمانده کل نیرو‌های مسلح یمن از دستاورد بزرگ دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این کشور در شناسایی و هلاکت عاملان به شهادت رساندن حسن زید وزیر جوانان و ورزش و دبیر کل حزب الحق در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمجید کرد.

وی ضمن تحسین عملکرد نیرو‌های امنیتی یمن گفت: این تاکیدی مجدد بر هوشیاری و سرعت عمل آن‌ها در گره گشایی از پرونده‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است و آن‌ها نشان دادند که چشمان تیزبین و بیدار در حمایت از ملت یمن و حفظ امنیت و ثبات آن هستند.

مهدی المشاط تاکید کرد: دشمنان یمن باید بدانند که نهاد‌های امنیتی برخورد کوبنده‌ای با هر آنکه سودای بی ثبات کردن کشورمان را در سرداشته باشد، خواهند کرد.

وی در ادامه از آحاد ملت یمن خواست که در مراسم مربوط به ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) حضور گسترده‌ای داشته باشند و این پیام را به دشمنان برسانند که ارتباط محکمی میان ملت یمن و نبی گرامی اسلام از قدیم تا کنون بوده و هست و تا روز قیامت وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت عمل نیرو های اطلاعاتی یمن تحسین برانگیز است

سرعت عمل نیرو های اطلاعاتی یمن تحسین برانگیز است