مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 17:452020-10-28اقتصادي

دستور ویژه وزیر صمت برای تامین روغن نباتی در بازار


با توجه به ظرفیت تولید روغن نباتی در کشور، بخش خصوصی با همکاری دولت، برای ایجاد تعادل در روند تولید و تأمین نیاز بازار به این کالا اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر؛ علیرضا رزم حسینی در دیدار با اعضای انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران که در محل دفتر وزیر صمت برگزار شد، افزود: در شرایط جنگ اقتصادی بسیار سخت و پیچیده‌ای قرار داریم؛ اما هنوز عده‌ای یا این موضوع را باور ندارند و یا همت لازم را به خرج نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: با وجود هزینه‌هایی که شیوع کرونا به کشور تحمیل کرده و دولت موظف به تأمین اقلام بهداشتی مرتبط با این بیماری شده، نسبت به سایر کشور‌ها که هیچ تحریمی متوجه آن‌ها نیست؛ همچنان کشور در حد قابل قبولی اداره می‌شود.

رزم حسینی تصریح کرد: در شرایط موجود برخی از التهابات به وجود آمده در سطح بازار بیشتر متوجه برخی اخبار و فضاسازی‌های کاملاً نادرست است و انتظار می‌رود افراد در ارائه اطلاعات دقیق‌تر عمل کنند.

وی تأکید کرد: ایجاد آرامش در بازار و برقراری تعادل در تأمین و توزیع کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مورد نیاز مردم در اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت است و با جدیت این موضوع دنبال می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه وزیر صمت برای تامین روغن نباتی در بازار

دستور ویژه وزیر صمت برای تامین روغن نباتی در بازار