مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 17:402020-10-28بين الملل

ولی عهد ابوظبی بر حمایت امارات از سودان تاکید کرد


ولی عهد ابوظبی در گفت وگوی تلفنی بر حمایت امارات از آنچه ثبات سودان و تلاش های این کشور برای حرکت به سمت صلح و مدارا خواند، تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولی عهد ابوظبی و نخست وزیر سودان امروز چهارشنبه تلفنی درباره روابط دوجانبه و آنچه تلاش ها برای تقویت صلح و ثبات در منطقه خوانده شده است، گفت وگو کردند.

محمد بن زاید آل نهیان ولی عهد ابوظبی و جانشین فرمانده عالی نیروهای مسلح امارات امروز چهارشنبه یک تماس تلفنی از سوی عبدالله حمدوک نخست وزیر سودان دریافت کرد.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) اعلام کرد که بن زاید و حمدوک در این گفت وگوی تلفنی، روابط برادرانه میان دو کشور و راه های حمایت و توسعه آن در زمینه های مختلف و همچنین تحولات منطقه و شماری از مسائل منطقه ای و بین المللی مشترک را مورد بررسی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، در گفت وگوی دو مقام امارات و سودان، تحولات مربوط به همه گیری کرونا و راه های مقابله با پیامدهای آن و تلاش دو کشور و جامعه بین المللی برای مقابله با تاثیر آن بر سطوح انسانی، بهداشتی و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

ولی عهد ابوظبی همچنین توافق صلحی را که اخیرا دولت سودان در جوبا با گروه های شورشی جنوب سودان منعقد کرد تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این امر، گام مهمی به سمت تقویت امنیت، ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولی عهد ابوظبی بر حمایت امارات از سودان تاکید کرد

ولی عهد ابوظبی بر حمایت امارات از سودان تاکید کرد