مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 17:352020-10-28ورزشي

کانون های فرهنگی هنری مساجد، سرچشمه هنر متعهد


رییس کمیته مذهبی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز گفت مساجد نقطه قوت و پیش برنده امور جوامع اسلامی در طول تاریخ اند که فعالیت ها و نقش آفرینی هایشان همواره باهدف اعتلای فرهنگ دینی بوده است و امروز نیز کانون های فرهنگی هنری مساجد سرچشمه هنر متعهد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، محمدتقی تذروی در دیدار با رییس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ضمن تشریح عملکرد سه سال گذشته شورای شهر شیراز و افق یکسال پایانی، اظهار داشت: در بیش از هزار سال فعالیت مساجد ذخایر و گنجینه هایی نهفته که بی توجهی به آن ها و استفاده نکردن از ظرفیت عظیمشان، غفلتی خسران آور است.

  رییس کمیته مذهبی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز با تاکید بر ضرورت مسجدمحوری و استفاده از پتانسیل نخبگان متعهد، اظهار کرد: بهره گیری از حضور نخبگان متعهد به معنای استفاده از تخصص و تعهد است.

  عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: می توان با استفاده از ظرفیت عظیم شیراز و فعالسازی مساجد، سومین حرم اهل بیت (ع) را به جایگاه مطلوب و درخوری رساند.

ضرورت رونق بیشتر مساجد با استفاده از کمیته مذهبی شورای شهر در ادامه این دیدار، رییس کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های فرهنگی هنری مساجد، سرچشمه هنر متعهد

کانون های فرهنگی هنری مساجد، سرچشمه هنر متعهد