مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 17:152020-10-28اقتصادي

افتتاح مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گلستان


مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان با حضور استاندار گلستان و دیگر مدیران اقتصادی استان افتتاح شد.

- ایسنا/گلستان مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان با حضور استاندار گلستان و دیگر مدیران اقتصادی استان افتتاح شد.

با توجه به ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت و تاکیدات و مکاتبات معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و قائم مقام کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور، مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان گلستان با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری گلستان، این مرکز به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی فعال در حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری و طرح های سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی استان گلستان فعالیت خود را آغاز کرده و به صورت شبانه روزی به متقاضیان خدمات ارائه خواهد کرد.

صاحبان واحدهای تولیدی بخش های صنعتی، کشاورزی و گردشگری و طرح های سرمایه گذاری استان دارای مشکل، می توانند با مراجعه حضوری به این مرکز از ساعت 8 صبح تا 8 شب، مشکلات خود را پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گلستان

افتتاح مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گلستان