مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 16:402020-10-28سياسي

اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) پروژه ای شکست خورده است


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص)، اهانت به ساحت مقدس ایشان را پروژه ای شکست خورده عنوان کردند.

- اردبیل - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص)، اهانت به ساحت مقدس ایشان را پروژه ای شکست خورده عنوان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه ای در محکومیت توهین رییس جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام (ص) این اقدام موهن را پروژه ای شکست خورده عنوان کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ: و کسانی که ستم کرده اند، به زودی خواهند دانست که به چه بازگشت گاهی باز خواهند گشت (شعرا/227) سناریوی شیطانی اسلام ستیزی که اخیراً با اقدام موهن و دوباره مجله شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای قبیحانه علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) و متعاقباً حمایت رییس جمهور بی خرد و ماجراجوی فرانسه وارد مرحله جدیدی شده است، بیانگر تناقض بزرگ در غرب به ویژه پرچمدار به اصطلاح آزادی بیان در اروپا است که برای سرپوش گذاردن به ناکامی های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) پروژه ای شکست خورده است

اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) پروژه ای شکست خورده است