مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 16:352020-10-28اقتصادي

آزادراهی که در انتظار یک تصمیم است/سنگر ـ چابکسر روی میز آقای معاون


با توجه به اعلام آمادگی رسمی از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی و متعاقب آن موافقت رسمی وزارت راه و شهرسازی، عدم واگذاری پروژه احداث آزادراه سنگر به چابکسر در قالب طرحی که امکان سنجی هم شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پروژه آزادراه سراوان، سنگر، سیاهکل، املش، رحیم آباد و چابکسر به طول تقریبی 100  کیلومتر است.

فاز نخست این راه اصلی به طول 17٫5 کیلومتر از 22 کیلومتر با هزینه 480 میلیارد ریال هم زمان با پروژه های 10 استان دیگر افتتاح شد و گفته ها بر این مبنا بود که با بهره برداری از این مسیر، حدفاصل تقاطع سراوان در محور بزرگراه رشت ـ امام زاده هاشم تا شهر لاهیجان به میزان 30 کیلومتر کاهش می یابد.

این مسیر در حدفاصل سنگر به سیاهکل با شرایط نابسامان امنیتی افتتاح شد؛ در مسیر این راه اصلی تعداد زیادی روستا وجود دارد که مردم این منطقه باید برای رسیدن به منازل خود از عرض این خیابان بگذرند و خطرات را به جان بخرند.

نبود گاردریل در قسمت های زیادی از این جاده، جدا نبودن دو مسیر جاده از یکدیگر، نبود روشنایی در طول مسیر، تعداد اندک علائم راهنمایی و رانندگی، فقدان سرعت گیر و موانع کنترل سرعت و وجود روستاهای زیاد در مسیر این جاده موجب شد که خطر همواره در کمین رانندگان و روستاییان این مسیر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراهی که در انتظار یک تصمیم است/سنگر ـ چابکسر روی میز آقای معاون

آزادراهی که در انتظار یک تصمیم است/سنگر ـ چابکسر روی میز آقای معاون