مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 16:252020-10-28ورزشي

هلاکت عاملان ترور وزیر ورزش و جوانان دولت نجات ملی یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، سخنگوی وزارت کشور یمن اعلام کرد: نیرو های امنیتی و اطلاعاتی یمن با همکاری وزارت کشور یمن موفق به شناسایی و هلاکت افرادی که حسن زید وزیر جوانان و ورزش دولت نجات ملی یمن را به شهادت رساندند، - سخنگوی وزارت کشور دولت نجات ملی یمن از شناسایی و هلاکت عاملان به شهادت رساندن حسن زید وزیر ورزش و جوانان این کشور، خبر داد و به جزییات آن اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، سخنگوی وزارت کشور یمن اعلام کرد: نیرو های امنیتی و اطلاعاتی یمن با همکاری وزارت کشور یمن موفق به شناسایی و هلاکت افرادی که حسن زید وزیر جوانان و ورزش دولت نجات ملی یمن را به شهادت رساندند، شدند.

سرتیپ عبدالخالق العجری سخنگوی وزارت کشور یمن افزود: جنایتکاران به دنبال فرار و خروج از ذمار بودند، اما ناکام بودند و در جریان عملیات تعقیب از سوی نیرو های امنیتی و اطلاعاتی، آن ها به سوی نیرو های امنیتی آتش گشودند.

وی افزود: یکی از عاملان جنایت ترور حسن زید به نام یاسر احمد سعد جابر محمد در جریان درگیری با نیرو های امنیتی زخمی شد و به علت شدت جراحات وارده به وی ناشی از درگیری با ماموران امنیتی و اطلاعاتی به هلاکت رسید و عامل دیگر به نام ابراهیم صالح عبدالله الجباء هم در جریان درگیری با نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت عاملان ترور وزیر ورزش و جوانان دولت نجات ملی یمن

هلاکت عاملان ترور وزیر ورزش و جوانان دولت نجات ملی یمن