مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 16:202020-10-28اقتصادي

200 هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری از بیکاری رنج می برند


حدود 200 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری از بیکاری رنج می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد اسماعیل للگانی عصر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جهش تولید تاکید بر این شد که از واحدهای تولیدی حمایت شود و به واسطه اهمیت زیاد این موضوع 6 استان انتخاب شدند برای استفاده از امتیازات وزارت کار برای ایجاد توسعه و رونق اقتصادی که یکی از این 6 استان، چهارمحال و بختیاری بود.

مدیرکل بانک رفاه خاطرنشان کرد: امکان سنجی اجرای طرح های بزرگ که نیاز به کارشناسی های فنی و اقتصادی دارد، تکمیل طرح های زمین مانده، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و حمایت از تولیدی های خرد و کوچک چهار محور اصلی سفر ما به این استان بود.

وی افزود: طبق آماری که داده شده حدود 50 هزار نفر که اگر هر خانواده را چهار نفر در نظر بگیریم حدود 200 هزار نفر در این استان از بیکاری رنج می برند که باید به سرعت کارگروه هایی برای ایجاد پروژه های اشتغالزا و رفع مشکلات تکمیل طرح های زمین مانده تشکیل شود.

للگانی تصریح کرد: از بدو ورود در قالب چهار گروه، کل 10 شهرستان چهارمحال و بختیاری مورد بازدید میدانی قرار گرفت و مشکلات واحدهای تولیدی و طرح هایی که در این شهرستان ها قابل اجراست تحلیل و بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری از بیکاری رنج می برند

200 هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری از بیکاری رنج می برند