مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 15:002020-10-28اقتصادي

دستور ویژه وزیر برای تامین روغن نباتی


وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: با توجه به ظرفیت مناسب تولید روغن نباتی در کشور و تمهیدات اندیشیده شده، بخش خصوصی با همکاری ارکان دولتی مرتبط با موضوع، - وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: با توجه به ظرفیت مناسب تولید روغن نباتی در کشور و تمهیدات اندیشیده شده، بخش خصوصی با همکاری ارکان دولتی مرتبط با موضوع، جهت ایجاد تعادل در روند تولید و تامین نیاز بازار به این کالا اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رزم حسینی در دیدار با اعضای انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران که در محل دفتر وزیر برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی بسیار سخت و پیچیده ای قرار داریم؛ ولی هنوز عده ای یا این موضوع را باور ندارند و یا همت لازم را به خرج نمی دهند.

با وجود هزینه هایی که شیوع کرونا به کشور تحمیل کرده و دولت موظف به تامین اقلام بهداشتی مرتبط با این بیماری شده، نسبت به سایر کشورها که هیچ تحریمی متوجه آنها نیست، همچنان کشور در حد قابل قبولی اداره می شود.

رزم حسینی تصریح کرد: در شرایط موجود برخی از التهابات به وجود آمده در سطح بازار بیشتر متوجه برخی اخبار و فضاسازی های کاملاً نادرست است و انتظار می رود افراد در ارائه اطلاعات دقیق تر عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه وزیر برای تامین روغن نباتی

دستور ویژه وزیر برای تامین روغن نباتی