مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-28پزشكي

دریادار خانزادی از منطقه سوم نیروی دریایی ارتش بازدید کرد


فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه سوم این نیرو مستقر در شهرستان کنارک از روند احداث و پیشرفت بیمارستان فوق تخصصی 64 تخت خواب خاتم الانبیاء بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه سوم نداجا مستقر در شهرستان کنارک ضمن بازدید از روند احداث و پیشرفت بیمارستان فوق تخصصی 64 تخت خوابه خاتم الانبیاء، از نزدیک در جریان ساخت اماکن رفاهی، ورزشی و درمانی در کوی سازمانی تکاوران قرار گرفت.

دریادار خانزادی با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده با وزارت بهداشت و درمان کشور، ابراز امیدواری کرد: انشالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری بیمارستان فوق تخصصی 64 تخت خوابه خاتم الانبیاءدر شهرستان کنارک خواهیم بود.

دریادار خانزادی تصریح کرد: این بیمارستان بزرگترین بیمارستان نیروهای مسلح در سطح شهرستان های کنارک و چابهار است که شامل، دستگاه های سی تی اسکن، رادیولوژی، اکسیژن درمانی، اتاق های هایپر بار HBO تراپی) و همچنین دارای بخش های مختلف داخلی، جراحی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اطفال، اورژانس، سونوگرافی، بینایی سنجی، ICU و ccu است.

بر اساس این گزارش، دریادار خانزادی در ادامه از نزدیک از اماکن در حال ساخت شهرک تکاوران دریایی و چگونگی پیشرفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار خانزادی از منطقه سوم نیروی دریایی ارتش بازدید کرد

دریادار خانزادی از منطقه سوم نیروی دریایی ارتش بازدید کرد