مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-28پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی عزمی برای مهار کرونا ندارد


فرماندار ارومیه با انتقاد از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در زمینه مدیریت بیماری کرونا گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی عزم جدی برای مهار کرونا ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از20 روز پشت درهای بسته دانشگاه علوم پزشکی خاک می خورد در حالی که حتی یک روز هم برای عمل کردن دیر است.

فرماندار ارومیه تاکید کرد: حاضر هستیم تمامی امکانات و ظرفیت های دستگاه های اجرایی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم و همه ارگان ها پای کار بیایند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 70 درصد مراجعه کنندگان به مراکز 16 ساعته با نتایج کرونای مثبت مواجه می شوند اما تا اعلام نتیجه که حداقل 48 ساعت زمان می برد، افراد مراجعه کننده برای ادامه روند شغلی خود یا خریدهای خانگی در جامعه حضور پیدا می کنند و باعث ابتلای افراد دیگر می شوند.

فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: بعد از مشخص شدن نتایج اولیه نیز حداقل سه بار دیگر برای ادامه آزمایشات و اسکن و تست از خانه خارج می شوند که در مسیر احتمال انتقال بیماری به دیگران بازهم وجود دارد.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی و آزمایشگاه ها خود مرجع آلودگی بیشتر هستند، عنوان کرد: مردم برای جلوگیری از شیوع خوب رعایت کردند اما ما مسئولان به وظایف خود به خوبی عمل نکرده ایم، اگر هرکس به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی عزمی برای مهار کرونا ندارد

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی عزمی برای مهار کرونا ندارد