مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-28اقتصادي

افزایش 216 درصدی تولید سنگ آهن در شرکت فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان


معاون هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان اعلام کرد: میزان تولید سنگ آهن در نیمه نخست امسال در شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در مجموع به یک میلیون و 224 هزار و 326 تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 216 درصد افزایش نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه مالی گردشگری، محمدحسین بصیری گفت: همچنین عملکرد شرکت گهر پویش گام (معدن 2 گل گهر) در شش ماهه نخست سال جاری نشان می دهد که میزان تولید در این شرکت در نیمه نخست امسال با 19 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به یک میلیون و 680 هزار و 68 تن رسیده است.

شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ ماهان و بازوی اجرایی آن در بخش معدن است که در حال حاضر عملیات استخراج و فروش سنگ آهن از توده معدنی شماره 5 گل گهر سیرجان را برعهده دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بهره برداری از معدن شماره 5 گل گهر با سهامداری 95 درصدی در اختیار هلدینگ ماهان و مجری آن، شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان است.

همچنین این هلدینگ دارای سهم 18 درصدی در بهره برداری از معدن شماره 2 گل گهر است که مجری آن شرکت گهر پویش گام است.

بصیری درباره برنامه های هلدینگ ماهان که یکی از شرکت های گروه مالی گردشگری است، گفت: از اهداف اصلی این هلدینگ تولید با حداکثر ظرفیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 216 درصدی تولید سنگ آهن در شرکت فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان

افزایش 216 درصدی تولید سنگ آهن در شرکت فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان